May you be half an hour in heaven before the devil knows you're dead

- //-

duminică, 16 mai 2010

Leapsa cu filme si seriale de la Cami


Ma uit la seriale, unele imi plac la nebunie, altele intra in seria “n-am ce face si mi-e lene”. Cele care-mi plac mult, mult de tot sunt “Criminal Minds”, “Numb3rs”, “Midsomer Murders”, “Columbo”, “Crossing Jordan”. In copilarie mi-au placut foiletoanele de epoca produse de BBC, ca “Forsyte Saga” sau “Poldark”. Marchez si unul romanesc – “Toate panzele sus” – care m-a facut sa-mi para rau ca nu sunt baiat si nu pot sa ma fac marinar. Din seria sitcom, ador “The Big Bang Theory”, “M.A.S.H”, “Californication” si “Ce vraji a mai facut nevasta mea”. In tinerete mi-au mai placut “The X-Files”, “John Woo’s Once a Thief”, “F/X The Series” sau “Ally McBeal”. Pe vremea cand ma uitam la “Shogun” pe caseta video, nu banuiam cat de mult o sa-mi placa “Zatoichi”. M-am uitat cu placere si la un serial spaniol, “Oamenii lui Paco”. Primele doua sezoane au fost delicioase, era o parodie politista cu accente tragi-comice foarte reusita, insa pe la jumatatea sezonului trei au inceput s-o dea in telenovela si nu mi-a mai placut. Mi-am propus sa vad si “Dr. House” – se spune ca e genial – dar inca n-am curaj, pentru ca am o fobie legata de spitale si, in general, evit sa ma uit la filme cu doctori. La fel sta treaba si cu “Prison Break”. Bineinteles, de pe lista serialelor mele favorite nu poate lipsi “Star Trek”.

Cat despre filme…Wow, numai cinci? Al naibii de greu. Primul pe lista ar fi “The Matrix”, care continua sa ma fascineze, chiar dupa 10 ani. Apoi “Solaris” al lui Tarkovsky, nu aiureala aia cu George Clooney (sorry, dar chiar nu-mi place George Clooney). As mai alege un Hitchcock – nu ma hotarasc intre “The Birds” si “Notorious”, un Fellini – “Noptile Cabiriei” sau “La Dolce Vita”. Ultimul ales, “Good Will Hunting”, cu Matt Damon.

2 comentarii:

  1. toate filmele care le-ai mentionat sunt frumoase.iti recomand tot o comedie spaniola,TORENTE se numeste .SALUTARI SI NUMAI BINE.

    RăspundețiȘtergere
  2. welcome, iulian. am sa caut filmul recomandat de tine, multumesc

    RăspundețiȘtergere