May you be half an hour in heaven before the devil knows you're dead

- //-

duminică, 30 mai 2010

Completeaza dupa...

Leapsa de onorat, de la Cami, mai ales ca mi-a luat-o Alina inainte. So...

Zodia: Pesti, but who cares? I don’t
Aş vrea: sa dau timpul inapoi, sa fiu din nou la liceu
Păstrez: prea multe amintiri dureroase; nu ma indur sa renunt la ele, fiindca sunt si frumoase in acelasi timp
Mi-aş fi dorit: sa ajung matematician sau navigator
Nu-mi place: ca uneori nu pot evita lucrurile care nu-mi plac
Mă tem: de foc, la nivel de fobie
Aud: cum trece timpul
Îmi pare rău: incerc sa nu am regrete; nu mi-ar folosi la nimic
Îmi place: hmmm, multe…cafeaua si mirosul ei cand e proaspat rasnita; fotografia, marea, muntele, argintul, jazzul, bluesul si rockul, ploaia, noaptea, pisicile, dulciurile, sa ma plimb pe strazi cu case vechi, sa dorm pana la 11 dimineata, autoironia, umorul negru si multe, multe altele…mi-ar trebui un blog special pentru asta
Nu sunt: pesimista
Dansez: prost
Niciodată: nu ma voi marita
Par: mai toanta decat sunt; sau nu? :-D
Plâng: doar in sinea mea
Nu-s întotdeauna: pe faza; de obicei visez cu ochii deschisi, mintea mea e pe alt meridian
Nu-mi place la mine: sunt prea usor de citit
Sunt confuza: always; obiceiul meu de a despica firul in patru, sau patruzeci de mii, creeaza mai multe intrebari decat raspunsuri
Am nevoie: de un sut in fund, ca sa fac un pas inainte :-P
Ar trebui: prea multe ca sa-mi bat capul cu ele; mai bine fac haz de necaz

As fi luat si leapsa cu desktopul, insa a cazut Nelson pe tastatura de pe monitor si mi-a stricat tasta Print Image. Ramane pe alta data...

Un comentariu:

  1. 1. mi-a placut faza cu sutul in fund :)))) m-a pufnit rasul instantaneu si da ai mare dreptate !! iti trebuie !

    2. dc n-ai scrie un blog special cu ce iti place .. uite poate ma apuc si eu azi si il postez cu fff multe lucruri care imi plac si altul cu fff multe lucruri care-mi displac ! do it ! astept sa vad ... ma apuc si eu de scris :D

    3. in locul tau l-as fi sugrumat demult pe Nelson ... no offense !

    RăspundețiȘtergere